باقري: مقابل ستارگان ميلان بازي مي‌کنم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
ديدار تيم‌هاي پيشکسوتان پرسپوليس و ستارگان ميلان در حالي پنج شنبه اين هفته در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود که باشگاه پرسپوليس از اکثر پيشکسوتان خود براي حضور در اين بازي دعوت کرده است.

در اين ميان علي دايي و کريم باقري هم که در حال حاضر در کادر فني اين تيم هستند، براي حضور در اين ديدار دعوت شده‌اند اما دايي پيش از اين اعلام کرده بود که به دليل در پيش بودن بازي تيمش برابر تراکتورسازي نمي‌تواند در اين بازي همبازي هاي قديمي خود را همراهي کند.

کريم باقري در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره اينکه مقابل ميلان بازي خواهد کرد يا خير، گفت: بله، به اميد خدا در اين بازي به ميدان مي‌روم و بعد از آن به تبريز مي‌روم تا تيم را در بازي مقابل تراکتورسازي همراهي کنم. حضور در کنار قديمي‌هاي پرسپوليس و جمع شدن دوباره آنها کنار يکديگر فرصت مناسبي است که اميدوارم روز خوبي براي همه رقم بخورد.

 




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)